Μπορείτε να κατεβάσετε εδώ την εκπαιδευτικη ενημερωση 1
1. Πολυνομοσχέδιο-σκούπα με όλα τα προαπαιτούμενα
3η αξιολόγηση: Κατάθεση στη Βουλή αμέσως μετά τα Θεοφάνια – Αναμένεται να ψηφιστεί με τη διαδικασία του «επείγοντος»
Αμέσως μετά την εορτή των Θεοφανίων προγραμματίζεται να κατατεθεί στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο με το οποίο θα κλείσουν τα προαπαιτούμενα της 3ης αξιολόγησης. Το σενάριο των δύο διαφορετικών νομοσχεδίων, που είχε καταρτίσει η κυβέρνηση αμέσως μετά την επίτευξη της «τεχνικής συμφωνίας» με τους δανειστές, δεν υλοποιήθηκε και πλέον οδεύουμε προς την κατάθεση ενός πολυνομοσχεδίου -ογκωδέστατου όπως λένε κυβερνητικά στελέχη που μετέχουν στις προετοιμασίες-, το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί με τη διαδικασία του «επείγοντος».
Τα χρονικά περιθώρια είναι εξαιρετικά στενά. Ο πρώτος στόχος είναι το πολυνομοσχέδιο να έχει κατατεθεί στη Βουλή δύο ή τρεις ημέρες πριν από το Euroworking Group του Ιανουαρίου, το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 11 του μήνα. Έτσι, η πιθανότερη ημερομηνία κατάθεσης είναι είτε η 9η είτε η 10η Ιανουαρίου. Η ψήφιση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν από το πρώτο Eurogroup της φετινής χρονιάς, το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 22 Ιανουαρίου. Μέχρι τότε, θα πρέπει όχι μόνο να έχει ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο και να έχουν δημοσιευτεί στο ΦΕΚ όλες οι υπουργικές αποφάσεις που συνδέονται με τα προαπαιτούμενα της 3ης αξιολόγησης, αλλά θα πρέπει να έχει καταγραφεί πρόοδος και στα μείζονα θέματα στα οποία επιμένουν οι δανειστές, με κυρίαρχο αυτό των πλειστηριασμών.
Μεταξύ περιλαμβάνονται, διατάξεις για:
- – την υποχρεωτική παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία έως 30 ώρες την εβδομάδα
- – τα κριτήρια και το χρονοδιάγραμμα για τη συγχώνευση των σχολικών μονάδων από το σχολικό έτος 2018-2019 και
- – τον αποκλεισμό της ώρας του γεύματος από τις ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών.
2. Με κάθε λεπτομέρεια θα καθοριστούν οι υποχρεώσεις και τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών για το 30ωρο
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΣΤΟΝ SKAI TV ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η αξιολόγηση θα νομοθετηθεί το Φεβρουάριο ή Μάρτιο, σύστημα αξιολόγησης για όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης ξεκινώντας από τα ηγετικά στελέχη του ΥΠΠΕΘ μέχρι και τους
διευθυντές. Όλοι αυτοί θα αξιολογηθούν, όχι όμως ο εκπαιδευτικός της τάξης. Ξέρετε υπάρχει μια τεράστια συζήτηση δεκαετιών.
Δεν προχώρησε( η αξιολόγηση) ποτέ μέχρι τώρα γιατί δεν υπάρχει ένα κοινά αποδεκτό παιδαγωγικό σύστημα, που να μπορεί κανείς να πει ότι αυτό είναι το σωστό παιδαγωγικό σύστημα άρα αυτό πρέπει να ακολουθήστε όλοι οι εκπαιδευτικοί και με βάση αυτό να σας αξιολογήσουμε. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει ένα εκπαιδευτικό μοντέλο. Δεν υπάρχει μια παιδαγωγική θεωρία που να πεις ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να διδάσκει τα μαθηματικά έτσι. Άρα έχω αυτό το μοντέλο και τον ελέγχω αν τα διδάσκει με αυτό τον τρόπο. Δυστυχώς δεν υπάρχει ένα μοντέλο, υπάρχουν πολλά μοντέλα άρα η παιδαγωγική θεωρία τους εκπαιδευτικού πρέπει να είναι σεβαστή.
Στις συζητήσεις με τους Θεσμούς, ενόψει της τρίτης αξιολόγησης να του πούμε και δημόσια υπήρξε η απαίτηση από την πλευρά τους να αυξηθεί το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών, να διδάσκουν περισσότερες ώρες την εβδομάδα και επίσης να υπάρξει η ατομική αξιολόγηση.
Ε Και τα δύο αυτά σχέδια δεν υπάρχουν πια στο τραπέζι. Οι απαιτήσεις αυτές αποκρούστηκαν και έχουν φύγει εκτός συμφωνίας.
Αυτό που υπάρχει είναι η παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο για 30 ώρες την εβδομάδα. Ανεξάρτητα από τις ώρες διδασκαλίας τους, να παραμένουν στο σχολείο σε όλη τη διάρκεια του εργάσιμου χρόνου. Αυτό είναι νομοθετημένο από το 1985. Αλλά ο νομοθέτης όμως τότε καθόρισε ότι οι εκπαιδευτικοί παραμένουν στο σχολείο εφόσον τους έχουν ανατεθεί εξωδιδακτικές εργασίες, γραφειοκρατικές ή άλλου είδους, για να τις εκτελούν. Αυτό το πράγμα θα επαναληφθεί στο νομοσχέδιο που θα έχουμε την επόμενη εβδομάδα για τα προαπαιτούμενα, απλώς θα καθορίζεται με με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ποιες είναι αυτές οι υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών, για ποιο λόγο να παραμένουν στο σχολείο, ποια είναι τα καθήκοντα που έχουν πέραν της διδασκαλίας και εφόσον υπάρχουν
τέτοια καθήκοντα να παραμένουν στο σχολείο για όσο χρειάζεται να εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους.
3. Διάρκεια διδακτικής ώρας του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας
Για το σχολικό έτος 2017-2018
Έγγραφο 227834/Δ2/27-12-2017 του Υπουργείου Παιδείας
Η διάρκεια της διδακτικής ώρας του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας ορίζεται σε σαράντα πέντε (45) λεπτά και η διάρκεια του διαλείμματος σε πέντε (05) λεπτά.
Διαβάστε το έγγραφο: http://dide.flo.sch.gr/site/?p=21846
4. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βουλή των Εφήβων», ΚΓ’ Σύνοδος 2017-2018
5. Αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)
Το έγγραφο: http://didefth.gr/new/28819/aksiologisi-ton-mathiton-tou-epangelmatikou- lykeiou-epa-l/
6. Διδακτέα-Εξεταζόμενη ύλη του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων των ΕΠΑ.Λ
ΘΕΜΑ: Γνωστοποίηση δημοσίευσης Υπουργικής Απόφασης σε ΦΕΚ Σας ενημερώνουμε σχετικά με τη δημοσίευση στο τεύχος Β ́ της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως με αρ.φύλλου 4547 και ημερομηνία δημοσίευσης 21-12-2017 (ΦΕΚ 4547/τ.Β ́/21.12.2017) της με αριθμ. Φ3/221866/220509/Δ4/15-12-2017 Υπουργικής Απόφασης με θέμα: «Διδακτέα- Εξεταζόμενη ύλη των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων της Β ́ τάξης και των μαθημάτων ειδικότητας των ειδικοτήτων της Γ ́ τάξης του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων των ΕΠΑ.Λ. του ν.4386/2016 (Α ́ 83) σχ. έτους 2017-18».
Μαρούσι, 3-1-2017 Αριθ. Πρωτ.: Φ3/943 /Δ4
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ
7. Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων ειδικοτήτων του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Γ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. και της Δ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2017-2018
Η εγκύκλιος: http://dide.ira.sch.gr/ekpaideytika/171227103118ekp171227.pdf
8. Διδακτέα ύλη του μαθήματος Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γ τάξης
Ημερησίου και Δ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2017 – 2018
Η εγκύκλιος: http://dide.ira.sch.gr/ekpaideytika/171227113043ekp171227b.pdf
9. Διευκρίνιση που αφορά στα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»
Η εγκύκλιος: http://dide.ira.sch.gr/ekpaideytika/171228083037ekp171228.pdf
10. Ανακλήσεις αποσπάσεων και αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ για το διδακτικό έτος 2017-18
Το έγγραφο: http://www.minedu.gov.gr/news/32371-02-01-18-anakliseis-apospaseon-kai- apospaseis-ekpaideftikon-defterovathmias-ekpaidefsis-apo-pysde-se-pysde-gia-to-didaktiko- etos-2017-18
11. Ανοικτό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στις Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Έγγραφο 660/ΓΔ4/3-1-2018 του Υπουργείου Παιδείας
Με την με αριθ. 41/10-10-2017 Πράξη του, το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. εισηγείται : «Ανοικτό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στις Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου φοιτούν μαθητές από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, παιδιά πολιτών τρίτων χωρών και προσφυγόπαιδες που διαμένουν σε κέντρα ή δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.»
Το προτεινόμενο Ανοιχτό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας στις Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνει υπόψη τα επίπεδα ελληνομάθειας (Α1: Στοιχειώδης Γνώση, A2: Βασική Γνώση για παιδιά) του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) καθώς και τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μαθητικού πληθυσμού (μηδενική ή ελάχιστη γνώση της ελληνικής γλώσσας, μη συστηματική σχολική φοίτηση ή/και μακρά απουσία από το σχολείο, περιορισμένη έως ελάχιστη εμπειρία χρήσης αλφαβητικής γραφής). Γενικός σκοπός της φοίτησης στην Τ.Υ. Ι είναι η διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας ώστε οι μαθητές/τριες να κατανοούν και να παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο σε βαθμό που να τους επιτρέπει να ενταχθούν σταδιακά πλήρως στην κανονική τάξη.
Ειδικά για τα παιδιά πρόσφυγες, που μάλιστα ενδέχεται να μην έχουν φοιτήσει προηγουμένως σε Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων ή σε σχολεία της χώρας προέλευσης, η φοίτηση στις Τ.Υ. Ι συνδέεται άμεσα με την εξοικείωσή τους με τους κανόνες σχολικής ζωής και τη σχολική εργασία. Για τους λόγους αυτούς οι προτεινόμενες θεματικές έχουν στόχο να κατευθύνουν τον/την εκπαιδευτικό στην επιλογή των γλωσσικών στοιχείων που θα διδάξει ώστε αυτά να συνδυάζονται με τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών (π.χ. προσαρμογή στη σχολική ζωή, γνωριμία με τον ελληνικό και ευρωπαϊκό πολιτισμό). Ωστόσο, ο βαθμός εμβάθυνσης, το εύρος των μορφοσυντακτικών δομών, ο βαθμός στον οποίο θα εντάξει στοιχεία από άλλα γνωστικά αντικείμενα και ο ρυθμός διδασκαλίας είναι στοιχεία που ο/η εκπαιδευτικός καλείται να προσδιορίζει, καθώς θα «γνωρίζει» τους μαθητές/μαθήτριες της Τ.Υ. Ι ΖΕΠ, διαμορφώνοντας ανάλογα το εκπαιδευτικό υλικό που είναι δυνατό να αντλήσει από τα σχολικά εγχειρίδια, καθώς και από τη σχετική πλατφόρμα υλικού Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (http://www.iep.edu.gr/diapolitismiki/).
Διαβάστε περισσότερα στο έγγραφο: http://dide.flo.sch.gr/site/?p=21869
12. Τι θα ισχύσει στις 30/1/2018 κατά την εορτή των Τριών Ιεραρχών
Στις 30 Ιανουαρίου, εορτή των Τριών Ιεραρχών.
Tι αναφέρει το Π.Δ. για Δημοτικά και Νηπιαγωγεία:
Σε περίπτωση που η 30η Ιανουαρίου είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι εορταστικές εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα την προηγούμενη Παρασκευή. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί- συνοδοί των μαθητών για τις ανωτέρω εκδηλώσεις ορίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Στο Άρθρο 3 του νέου Π.Δ. 79/2017 καθορίζονται οι Διακοπές, Αργίες και Εορταστικές εκδηλώσεις. Η εορτή των Τριών Ιεραρχών περιλαμβάνεται στις ημέρες που πραγματοποιούνται “Εορταστικές εκδηλώσεις στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία” Σε περίπτωση που η 30η Ιανουαρίου είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι εορταστικές εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα την προηγούμενη Παρασκευή. Επ’ ευκαιρία των εορτών του παρόντος άρθρου δύναται να πραγματοποιείται εκκλησιασμός κατά την κρίση του Συλλόγου Διδασκόντων και εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν”. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δύο (2) ή περισσότερα σχολεία συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου στο οποίο διδάσκουν τις περισσότερες ώρες.
Tα μαθήματα δεν πραγματοποιούνται τις ημέρες των εορταστικών εκδηλώσεων.
Μετά το πέρας των εορταστικών εκδηλώσεων, οι μαθητές αποχωρούν και οι εκπαιδευτικοί δύναται να παραμένουν στο σχολείο προκειμένου να συμμετέχουν σε έκτακτες ή τακτικές συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων ή και σε συνεδριάσεις του Σχολικού Συμβουλίου ή σε επιμορφωτικές/ενημερωτικές συναντήσεις με τους Σχολικούς Συμβούλους ή για να διεκπεραιώνουν οποιοδήποτε άλλο διοικητικό έργο τους έχει ανατεθεί.
13. Διαγωνισμός διδακτικών σεναρίων για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι η 31η Μαρτίου 2018 Έγγραφο 226825/Δ2/22-12-2017 του Υπουργείου Παιδείας
Η ομάδα «Ψηφιακά Μέσα στην Εκπαίδευση και Γραμματισμός στα Μέσα», που λειτουργεί στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διοργανώνει διαγωνισμό διδακτικών σεναρίων με τη χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στον διαγωνισμό είναι προαιρετική. Ο κάθε εκπαιδευτικός που επιθυμεί να συμμετάσχει υποβάλλει χωριστά τη δική του ατομική συμμετοχή, χωρίς η εν λόγω συμμετοχή να εντάσσεται στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου ούτε να πραγματοποιείται με ευθύνη της σχολικής μονάδας.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής σεναρίων είναι η 31η Μαρτίου 2018.
Διαβάστε το έγγραφο – Περισσότερες πληροφορίες: http://dide.flo.sch.gr/site/?p=21862
14. Σε ραγδαία μείωση ο μαθητικός πληθυσμός στην Ελλάδα
Εντός των επόμενων 10 ετών, ο αριθμός των παιδιών ηλικίας 5 ετών (ηλικία έναρξης της υποχρεωτικής σχολικής φοίτησης) αναμένεται να μειωθεί κατά 27 % Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για το ρυθμό μείωσης του μαθητικού πληθυσμού τα επόμενα χρόνια σύμφωνα με την έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης 2017 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η έκθεση επισημαίνει ότι όλες οι βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος θα επηρεαστούν από σημαντικές δημογραφικές αλλαγές Το σημείο της έκθεσης για το δημογραφικό ζήτημα με τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού που αντιμετωπίζει η Ελλάδα αναφέρει : Έως το 2050 ο πληθυσμός της Ελλάδας αναμένεται να έχει μειωθεί κατά 14,5 % σε σύγκριση με σήμερα. Η διάμεση ηλικία εκτιμάται ότι θα αυξηθεί από 43,4 σε 52,8 έτη, δηλαδή κατά 5 έτη μεγαλύτερη από τον προβλεπόμενο μέσο όρο της ΕΕ. Εντός των επόμενων 10 ετών, ο αριθμός των παιδιών ηλικίας 5 ετών (ηλικία έναρξης της υποχρεωτικής σχολικής φοίτησης) αναμένεται να μειωθεί κατά 27 %. Κατά την ίδια περίοδο, το ποσοστό των μαθητών ηλικίας 7-14 ετών θα μειωθεί κατά ποσοστό άνω του 17 %. Παρότι έως το 2027 εκτιμάται ότι θα αυξηθεί ελαφρώς ο αριθμός των ατόμων που ολοκληρώνουν την υποχρεωτική εκπαίδευση και ενδεχομένως εισέρχονται στην ΕΕΚ, στη μεταδευτεροβάθμια ή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ηλικιακή ομάδα 15-19 ετών), σε ορίζοντα 20 ετών προβλέπεται ότι ο αριθμός αυτός θα μειωθεί κατά 23 % σε σύγκριση με το 2017.
Οι προβλέψεις αυτές αναδεικνύουν τόσο τις προκλήσεις όσο και τις ευκαιρίες για εξορθολογισμό σε διάφορα επίπεδα και για προσαρμογή στη μεταβαλλόμενη σύνθεση της κοινωνίας, μεταξύ άλλων μέσω της παροχής ευκαιριών διά βίου μάθησης.
Η έκθεση: https://drive.google.com/file/d/12ho85qK8Zk-Oc-lf68vG7FjHUEEUQdpf/view
15. Ευρετήριο των ψηφιακών πόρων και εργαλείων του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
Προς χρήση από εκπαιδευτικούς που διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα Έγγραφο 228664/ΓΔ4/28-12-2017 του Υπουργείου Παιδείας
Μια πανοραμική θέα των ψηφιακών πόρων για την Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, που ετοίμασε το ΚΕΓ, κατ’ εντολήν του Υπουργείου Παιδείας, με ευρωπαϊκά προγράμματα και προπάντων δια του πρώτου ΕΣΠΑ, προσφέρουν οι ένθετοι ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ. Αναφέρονται σε όλο το φάσμα των σχολικών μαθημάτων: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μεσαιωνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα (διδασκόμενη τόσο ως Μητρική όσο και ως Β ́ Ξένη Γλώσσα), Νεοελληνική Λογοτεχνία. Συνεργάστηκαν εκατοντάδες ειδικοί και καθηγητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Τα πλούσια και αξιόπιστα περιεχόμενα χαρακτηρίζονται από καινοτόμο παιδαγωγική πνοή. Εγγύηση αποτελεί η μεγάλη επισκεψιμότητα της ΠΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (με 450.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα), όπου στεγάζονται οι Ψηφιακοί Πόροι του ΚΕΓ.
Για διευκόλυνση του καθηγητή, εκπονήθηκε το ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ αυτό, όπου παρουσιάζεται το μέρος εκείνο των περιεχομένων των ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ που σχετίζεται αμεσότερα
με τα σχολικά μαθήματα, έτσι ώστε τα σχετικά «πακέτα» του να ευρίσκονται αμέσως κατά σχολική βαθμίδα, τάξη και μάθημα. Έτσι εύκολα εντοπίζει κανείς τους ηλεκτρονικούς πόρους που έχουν εκπονηθεί για το μάθημα, λ.χ., της Ελένης του Ευριπίδη που συμβαίνει να διδάσκει. Ή το εντελώς πρόσφατο νέο –πολυμεσικό– υλικό για την Έκθεση- Έκφραση Λυκείου που εκπόνησε η Ομάδα Τσολάκη.
Διαβάστε το έγγραφο – Περισσότερες πληροφορίες: http://dide.flo.sch.gr/site/?p=21866
16. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για μετάταξη εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π του Πανεπιστημίου Κρήτης
Η πρόσκληση: http://dide.ira.sch.gr/metaueseis/171222112636met171222.pdf
17. Προσλήψεις 294 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ16.01, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19-20, ΤΕ01 και ΔΕ01 στη Β/θμια Εκπαίδευση.
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2017-2018, και για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, 294 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ16.01, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19- 20, ΤΕ01 και ΔΕ01 με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018 έως και την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Επίσης διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, επτά (7) αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ14.04, ΠΕ18.44 και ΠΕ19- 20.
Ο πίνακας των ονομάτων: http://www.minedu.gov.gr/news/32406-05-01-17-proslipseis- 294-anapliroton-ekpaideftikon-sti-v-thmia-ekpaidefsi-2
18. Προσλήψεις 127 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ02, ως προσωρινών αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2017-2018, για τη λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ σε σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2017-2018,προσλαμβάνονται 127 εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ02, ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009805 στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για τους Άξονες Προτεραιότητας 6,8 και 9.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018 έως και την Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των Προϊσταμένων των οικείων Δ/νσεων σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής που προσλήφθηκαν, για τη λειτουργία των οικείων Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι ΖΕΠ, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους (2017-2018) βάσει των ισχυουσών διατάξεων.
Επίσης διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, δύο (2) εκπαιδευτικοί του οικείου κλάδου.
Ο πίνακας των ονομάτων: http://www.minedu.gov.gr/news/32407-05-01-17-proslipseis- 127-ekpaideftikon-kladou-pe02-gia-ti-leitourgia-takseon-ypodoxis-t-y-i-zep-se-sxolikes- monades-v-thmias-ekpaidefsis-2
19. Προσλήψεις 14 εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03, στη Β/θμια Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» με κωδικό ΟΠΣ 5010706, του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2014-2020, για το διδακτικό έτος 2017-2018.
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2017-2018,προσλαμβάνονται 14 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03, ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την εφαρμογή του προγράμματος Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας εντός των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» με κωδικό ΟΠΣ 5010706, του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2014-2020.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018 έως και την Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση των Προϊσταμένων των οικείων Δ/νσεων, σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, για τη στελέχωση των οικείων τμημάτων εναλλακτικής
ενισχυτικής διδασκαλίας, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους (2017-2018), βάσει των ισχυουσών διατάξεων.
Ο πίνακας των ονομάτων: http://www.minedu.gov.gr/news/32408-05-01-17-proslipseis-14- ekpaideftikon-sti-v-thmia-ekpaidefsi-2
20. Κανονισμός Λειτουργίας του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)
Το έγγραφο: http://www.minedu.gov.gr/news/32363-29-12-17-kanonismos-leitourgias-tou- ethnikoy-organismoy-pistopoiisis-prosonton-kai-epaggelmatikoy-prosanatolismoy-e-o-p-p-e- p
21. «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: αναζητώντας την καινοτομία, την τέχνη, τη δημιουργικότητα»
Πανελλήνιο συνέδριο από 20 έως 22 Απριλίου 2018 στην Αθήνα
Έγγραφο 226811/Δ2/22-12-2017 του Υπουργείου Παιδείας
Το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, η Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, το Ελληνικό Τμήμα της IBBY – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και η Σχολή Μωραΐτη συνδιοργανώνουν το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο: «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: αναζητώντας την καινοτομία, την τέχνη, τη δημιουργικότητα».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 20, 21 και 22 Απριλίου 2018 στην Αθήνα, στη Σχολή Μωραΐτη.
Διαβάστε το έγγραφο – Περισσότερες πληροφορίες: http://dide.flo.sch.gr/site/?p=2185
22. Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση
Η πρόσκληση ενδιαφέροντος: http://www.minedu.gov.gr/news/32386-04-01-18-prosklisi- ekdilosis-endiaferontos-200-xronia-apo-tin-elliniki-epanastasi
Για το site του ΕΛΙΔΕΚ : http://www.elidek.gr/2017/12/29/anakinosi-prosklisi-ekdilosis- endiaferontos-200-chronia-apo-tin-elliniki-epanastasi/
23. Οι 15 κυριότερες τεχνολογικές τάσεις για το 2018
Το άρθρο: http://www.tovima.gr/science/article/?aid=931101
24. Τι αλλάζει για τις πλαστικές σακούλες από 1-1-2018
Το άρθρο: http://www.ekatanalotis.gr/3389/ti-allazi-gia-tis-plastikes-sakoules-apo-1-1- 2018/
25. Η επισκόπηση του Τύπου της Παρασκευής
Η επισκόπηση του Τύπου για τα εκπαιδευτικά θέματα:
http://www.minedu.gov.gr/news/32397-05-01-18-i-episkopisi-tou-typou-tis-paraskevis
Αυτά, καλημέρα και καλή και ευλογημένη χρονιά για άλλη μία φορά Νικηφόρος Α. Κωνσταντίνου
Μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ
Το κείμενο αυτό είναι για εσωτερική ενημέρωση μόνο
Όποιος δεν επιθυμεί την ενημέρωση αυτή ας αποστείλει κενό απαντητικό μήνυμα Τηλ. Επικοινωνίας: 6974034113