Οδηγός Ηλεκτρονικής Αίτησης Μετάθεσης Εκπαιδευτικών 2016-2017

Από το τρέχον σχολικό έτος, οι αιτήσεις μετάθεσης υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr).

Ολόκληρη η εγκύκλιος ΕΔΩ

Ευαγγελόπουλος Ναούμ Εκπαιδευτικός ΠΕ70

Παρακάτω παραθέτω έναν οδηγό (που φυσικά δεν αποτελεί κανόνα) ώστε να αποφύγουμε οποιοδήποτε λάθος.

Απαραίτητα

  1. Απαραίτητο να υπάρχει λογαριασμός στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να γνωρίζετε τους κωδικούς (username & password). Αν δεν υπάρχει λογαριασμός μπορείτε να δημιουργήσετε ΕΔΩ
  2. Να υπάρχει πρόσβαση σε Η/Υ με ίντερνετ.

Επίσης, αν δεν το έχετε ήδη κάνει με την επικαιροποίηση, συνιστώ να έχετε πάρει την τελευταία (χειρόγραφη) αίτηση μετάθεσης ώστε να κάνετε μια αντιστοίχιση με τις υπηρετήσεις. Τέλος να έχετε μπροστά σας τα προσωπικά σας στοιχεία όπως τον αριθμό μητρώου, ΑΦΜ κτλ, για επανέλεγχο

Βήματα

1.Αφού ανοίξουμε ένα φύλλο-μετρητή (Browser) κατευθυνόμαστε σε αυτό το σύνδεσμο https://teachers.minedu.gov.gr

2.Βρισκόμαστε στην  καρτέλα ΣΥΝΔΕΣΗΣΠατάμε το κίτρινο κουμπί που γράφει “ΣΥΝΔΕΣΗ”

3.Στη συνέχεια βρισκόμαστε στην καρτέλα ΕΙΣΟΔΟΥ όπου και καταχωρούμε τους κωδικούς του λογαριασμού μας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και πατάμε ΕΙΣΟΔΟΣ.

4.Στη συνέχεια βρισκόμαστε στην καρτέλα ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ.  Πατάμε στο μενού (αριστερά) το “Μητρώο” .

 

5. Στη συνέχεια  βρισκόμαστε στην καρτέλα ΜΗΤΡΩΟΕδώ ελέγχουμε τα προσωπικά υπηρεσιακά μας στοιχεία. Στη συνέχεια πατάμε στο μενού (αριστερά) “Υπηρετήσεις”

6.Στη συνέχεια  βρισκόμαστε στην καρτέλα ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣΕδώ ελέγχουμε τις υπηρετήσεις, το σύνολο των μορίων δυσμενών συνθηκών και το σύνολο μορίων συνολικής υπηρεσίας. Στη συνέχεια πατάμε στο μενού (αριστερά) “Αιτήσεις μετάθεσης”

7. Στη συνέχεια  βρισκόμαστε στην  καρτέλα ΑΙΤΗΣΕΙΣΠατάμε το κουμπί (δεξιά) +ΠΡΟΣΘΗΚΗ και επιλέγουμε το είδος αίτησης μετάθεσης που επιθυμούμε. (επέλεξα το ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ [001.ΠΕ001] )

 

8. Στη συνέχεια  βρισκόμαστε στην καρτέλα ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ. Εδώ ενεργοποιούμε ή όχι τα κουμπιά για τη συνεξέταση αιτήσεων και την εντοπιότητα και επιλέγουμε (αν εντασσόμαστε) σε ειδική κατηγορία .  Τέλος, γράφουμε αν έχουμε κάποιες παρατηρήσεις και επιλέγουμε έως 15 περιοχές μετάθεσης πατώντας τον “πράσινο σταυρό”. Αν θέλουμε να αφαιρέσουμε κάποια επιλογή μας πατάμε την “κόκκινη παύλα” Αφού τα κάνουμε όλα αυτά πατάμε το κουμπί “ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ”

9. Στη συνέχεια βρισκόμαστε στις καρτέλες ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ με τα πεδία.Εδώ παρατηρούμε την αίτηση μας συνολικά σε 5 πεδία. Στοιχεία μητρώου – Κριτήρια μετάθεσης – Μονάδες – Προτιμήσεις – Υπηρετήσεις – Παρατηρήσεις 

Ελέγχουμε όλα τα πεδία. Η αίτηση μας είναι καταχωρημένη-αποθηκευμένη ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ.

Αν είναι όλα σωστά, τότε πατάμε ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ η αίτηση κλειδώνει αποστέλλεται στη Δ/νση ΠΕ της οργανικής μας, η οποία, αφού την ελέγξει θα δώσει την τελική έγκριση.

Αν δεν είμαστε σίγουροι για οτιδήποτε ή θέλουμε να το ξανασκεφτούμε τότε κάνουμε αποσύνδεση και την επόμενη φορά που θα συνδεθούμε  θα βρούμε την αποθηκευμένη αίτηση μας στη καρτέλα ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

     

 

 

 

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η

Αν σε κάποια καρτέλα παρατηρήσουμε ότι ένα στοιχείο είναι λανθασμένο ή χρήζει συμπλήρωσης τότε κάνουμε ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ (υπάρχει σε όλες τις καρτέλες επάνω επάνω). 

Αφού πατήσουμε ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ βρισκόμαστε στην παρακάτω καρτέλα. Εδώ γράφουμε αναλυτικά που βρίσκεται το λάθος και όλες τις πληροφορίες για τη διόρθωσή του. Στη συνέχεια πατάμε ΑΠΟΣΤΟΛΗ. (αυτό το αίτημα απευθύνεται στη Δ/νση Π.Ε. όπου ανήκουμε και καλείτε να το ελέγξει). Στη συνέχεια πρέπει να αποστείλουμε ψηφιοποιημένα τα δικαιολογητικά στο ηλεκτ.ταχυδρομείο της Δ/νσης Π.Ε.

Επίσης,  για αιτήσεις που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες είναι απαραίτητη η αποστολή δικαιολογητικών.

απόσπασμα της εγκυκλιου

“…..Για τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, τα οποία αποτυπώνονται στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών, εφόσον υποβλήθηκαν κατά την επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου, σύμφωνα με την αριθμ. 213318/E1/13-12-2016 εγκύκλιο. Προφανώς, εάν κατά την υποβολή της αίτησης έχουν μεταβληθεί στοιχεία που αφορούν σε μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, υποχρεούται ο εκπαιδευτικός να αποστείλει ψηφιοποιημένα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά στη Δ/νση της οργανικής του θέσης. Στις περιπτώσεις (βεβαιώσεις εργασίας συζύγων, Λογαριασμό ασφάλισης ΙΚΑ κλπ.) για τις οποίες απαιτείται αποστολή των δικαιολογητικών, αυτά πρέπει να αποστέλλονται, αφού ψηφιοποιηθούν, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που ανήκουν οργανικά. Καταληκτική ημερομηνία αποστολής ορίζεται η επομένη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής της αίτησης, δηλ. η 01-03-2017…..”

Ολόκληρη η εγκύκλιος ΕΔΩ

You may also like